October Bullet Journal


“I am so glad I live in the world where there are Octobers.”

(English below)

Pre mesiac október som sa rozhodla použiť jesenné farby hnedú, zlatú a oranžovú. Celý mesiac teda pôsobí jemne a upokojujúco. Kúpila som si, nie jednu, ale TRI sety washi lepiacich pások a preto som sa rozhodla niektoré z nich vyskúšať takže tento mesiac je ukážka farebnej palety mojich washi lepiacich pások.

Kalendár je zorganizovaný to klasických štvorcov, je to môj obľúbený typ, pretože do jedného štvorčeka dokážem napísať viac vecí ak je to potrebné. Pod názov mesiaca som pridala malý citát aby som vyplnila stranu.

Pretože toto je môj pracovný diár To Do – zoznam úloh ktoré treba urobiť – je väčší ako v mojom súkromnom plánovači. Jedna strana je už pripravená a prepíšem do nej úlohy ktoré som nedokončila v Septembri. Druhá strana je ozdobená s malým citátom a môže ostať aj prázdna alebo na konci mesiaca ju ozdobím washi páskami ak ju nevyužijem. Uvidíme….
Týždňové hárky sú v pracovnom diári tak jednoduché ako sa len dá, pretože je to o užitočnosti a nie o umeleckosti. Pracujem v inžinierskom prostredí a priznám sa že som sa cítila troche trápne používať svoj umelecký, vyzdobený diár.

Používate diár alebo plánovač? Máte ho kvôli práci alebo pre osobný život? Alebo možno máte dva tak ako ja? Napíšte mi.



 ENGLISH 

For the month of October I decided to go with the autumn colours: brown, gold and orange. The whole monthly spread is calming. I bought, not one but THREE, washi tapes sets so I decided to try some of them out hence this month is a show case of the colour scheme washi tapes.

For the calendar I chose the squares, this is my favourite one as I manage to fit few things in if needed. I added a little quote under the month title just to fill up a page.

Because this is my work bullet journal the To Do list here is much bigger then in my personal one. One side is already prepared for some tasks that I need to move from September. The page on the right side is decorated with little quote and might as well stay empty or I will add some washi tapes at the end of the month if I don’t use it. We will see…

For my work, I do weekly spreads and I like to keep them as simple as possible, because it is more about the functionality then art. I work in busy engineering environment and I felt a bit embarrassed to bring my super artsy bullet journal to work.

Let me know if you use bullet journal for work or for private life. Or maybe you have two like me?








No comments:

Post a Comment

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com